|
|||
Tippelős játékStan és Pan tippelős játékot játszanak. Stan gondol egy számra 1 és 10 között, Pan pedig tippel, hogy mi lehet ez a szám. Stan minden tippelés után jelzi, hogy Pan tippje túl nagy, túl kicsi, vagy eltalálta a számot. Miután lejátszottak pár kört, Pan gyanakodni kezdett, hogy Stan csal: megváltoztatja a számot Pan tippelései között. Hogy előkészítse a Stan elleni vádjait, Pan feljegyezte néhány játék menetét. A feladatod, hogy eldöntsd, hogy az egyes játékmenetek alapján bizonyítható-e, hogy Stan csal. A bemenet specifikációjaA bemenet játékmenetekből áll. Minden játékmenetet tipp-válasz párok alkotnak. A tipp egy olyan sor, amelyben egyetlen, 1 és 10 közé eső egész szám szerepel, míg a válasz egy olyan sor, amelyben a „too high” (túl nagy), a „too low” (túl kicsi) vagy a „right on” (talált) kifejezések egyike áll. Az utolsó játékmenetet egy 0-t tartalmazó sor követi. A kimenet specifikációjaMinden játékra egyetlen sort kell a kimenetre írni, amely a „Stan is dishonest” (Stan nem becsületes) szöveget tartalmazza, ha Stan válaszai nincsenek összhangban az utolsó tippel és az arra adott válasszal; egyébként pedig a „Stan may be honest” (Stan becsületes is lehet) szöveget kell kiírni. Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |