Programozó versenyek

Magas szintű programozási nyelvek 1, 2018. március 28., Sz14 ZH

2018. március 28. 14:15 – 2018. március 28. 16:00

Csodálatos egyszámjáték

A csodálatos egyszámjátékot tetszőlegesen sokan játszhatják. Minden résztvevő mond egy pozitív egész számot, és aki a legkisebb olyat mondja, amit más nem mondott, az nyeri a játékot.

Írjon programot, amely a standard bemenet soraiból állományvégjelig (EOF-ig) a csodálatos egyszámjáték egy-egy fordulójának a tippjeit olvassa be! Minden sor első száma azt mondja meg, hogy hány játékos vett részt az adott fordulóban. A játékosok száma sohasem haladja meg a 20-at. A további számok a játékosok tippjei lesznek, amelyeknek az értékei 1 és 30 közé esnek, beleértve ezt a két értéket is. Minden játékos egyet tippel az adott fordulóban.

A programja határozza meg azt, hogy volt-e nyertese az adott fordulónak, és ha igen, akkor írja a standard kimenetre, hogy milyen tippel nyerte meg az illető az adott fordulót! Ha nem határozható meg egyértelműen nyertes szám (és így a nyertes résztvevő sem), akkor a „Nobody wins” sztringet írja a kimenetre!

Példa bemenet

  1. 3 12 8 9
  2. 5 11 25 24 25 11
  3. 3 18 18 18
  4. 5 11 11 17 17 17
  5. 6 9 14 19 1 14 9
letöltés szöveges állományként

A példa bemenethez tartozó kimenet

  1. 8
  2. 24
  3. Nobody wins
  4. Nobody wins
  5. 1
letöltés szöveges állományként
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2019.03.01.