|
|||
Csodálatos egyszámjátékA csodálatos egyszámjátékot tetszőlegesen sokan játszhatják. Minden résztvevő mond egy pozitív egész számot, és aki a legkisebb olyat mondja, amit más nem mondott, az nyeri a játékot. Írjon programot, amely a standard bemenet soraiból állományvégjelig (EOF-ig) a csodálatos egyszámjáték egy-egy fordulójának a tippjeit olvassa be! Minden sor első száma azt mondja meg, hogy hány játékos vett részt az adott fordulóban. A játékosok száma sohasem haladja meg a 20-at. A további számok a játékosok tippjei lesznek, amelyeknek az értékei 1 és 30 közé esnek, beleértve ezt a két értéket is. Minden játékos egyet tippel az adott fordulóban. A programja határozza meg azt, hogy volt-e nyertese az adott fordulónak, és ha igen, akkor írja a standard kimenetre, hogy milyen tippel nyerte meg az illető az adott fordulót! Ha nem határozható meg egyértelműen nyertes szám (és így a nyertes résztvevő sem), akkor a „Nobody wins” sztringet írja a kimenetre! Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |