|
|||
Gólkirály (C#)Egy kézilabdameccs mindig nagyon izgalmas szokott lenni. A játékban járatlan szemlélő csak kapkodja a fejét, ahogy a csapatok egymás után lövik a szebbnél szebb gólokat. És a végén még örülhet, ha egyáltalán azt meg tudja jegyezni, hogy melyik játékos dobta a legtöbb gólt a mérkőzésen. Az ön feladata egy olyan program írása, amely parancssori argumentumaiként szöveges állományok neveit kapja meg! A szöveges állományok mindegyike egy-egy mérkőzés adatait tartalmazza. Az állomány első sorában a két csapat neve olvasható, három karakterrel (egy szóközzel, egy mínuszjellel és egy újabb szóközzel) elválasztva egymástól. Ez a három karakter ebben a sorrendben nem szerepel egyik csapat nevében sem. A következő hét sorban az elsőként megadott csapat tagjainak a nevei, az azt követő hét sorban a másodikként megadott csapat tagjainak a nevei szerepelnek. A játékosok nevétől kettőspont karakterrel elválasztva az általuk dobott gólok száma található. Figyeljen arra, hogy a csapatok összeállítása meccsről meccsre változhat, tehát nem biztos, hogy meccsről meccsre mindig ugyanaz a hét játékos fogja alkotni a csapatot egy konkrét csapat esetében! A programja határozza meg, hogy a rendelkezésére álló adatok alapján hány gólt dobott a gólkirály, és ezt az értéket írja a standard kimenet első sorába! A kimenet következő sorába vagy (ha több is volt) soraiba a példa kimenetben látható formában írja ki azt, hogy melyik játékos dobta a legtöbb gólt, valamint azt, hogy az illető játékos melyik együttes tagja! Ha több gólkirályt is találna, akkor őket a neveik alapján rendezze lexikografikusan növekvő sorrendbe! Ha ez alapján nem tudná feloldani a sorrendet (mert azonos nevű gólkirályok szerepelnek több csapatban is), akkor őket a csapatuk neve alapján rendezze lexikografikusan növekvő sorrendbe! Parancssori argumentumok
Az
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |