|
|||
Lexikografikus játék #2
Írjon programot, amely a standard bemenetről állományvégjelig (EOF) egy-egy tippelős játék
adatait olvassa be! A játék szabálya egyszerű: a két játékos egy-egy szót (sztringet) tippel,
majd kisorsolják azt, hogy a kettő tipp közül a lexikografikusan előrébb (
A sorok
játékos1 A program számolja össze és a példa kimenetben látható formátumban írja a képernyőre azt, hogy milyen tippekkel nyertek az egyes játékosok! A sorok a játékos nevével kezdődjenek, ezt kövessék az általuk adott nyertes tippek! A játékosok nevei lexikografikus sorrendben, míg az általuk adott nyertes tippek a beolvasás sorrendjében szerepeljenek! A kimeneten csak azok a játékosok jelenjenek meg, akik legalább egy játékot nyertek! Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |