|
|||
Kő-papír-olló #1
Írjon programot, amely a standard bemenetről állományvégjelig (EOF-ig) kő-papír-olló
játékokat leíró,
játékos1 A program határozza meg és a példa kimenetben látható formátumban írja a képernyőre azt, hogy milyen jelekkel nyertek az egyes játékosok! A sorok a játékos nevével kezdődjenek, ezt kövessék az általa adott nyertes jelek! A játékosok nevei lexikografikus sorrendben, míg az általuk adott nyertes jelek a beolvasás sorrendjében szerepeljenek! A kimeneten csak azok a játékosok jelenjenek meg, akik legalább egy játékot nyertek! A játék szabályai egyszerűek: a kő üti az ollót, az olló üti a papírt, míg a papír a kővel szemben győzedelmeskedik. Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |