|
|||
Ovis játékokMinden óvodásnak megvan a kedvenc játéka. Sokszor előfordul, hogy többeknek is ugyanaz. Óvónő legyen a talpán, aki átlátja a helyzetet, és mindig meg tudja oldani, hogy ne legyen veszekedés abból, hogy ki mivel szeretne játszani. Az ön feladata egy olyan program készítése, amelynek a segítségével előre kalkulálható, hogy melyik játékból hány darabot kell beszerezni, és kik fognak azokkal játszani az óvodások közül. Írjon programot, amely a standard bemenet soraiból óvodások neveit és az általuk leginkább kedvelt játék nevét olvassa be mindaddig, amíg a sorok egy kettőspont karaktert tartalmaznak! Ezeknek a soroknak az alakja a következő:
név
A bemenet állományvégjelig (EOF-ig) tartó további soraiban játéknevek lesznek feltüntetve. A
programja olvassa be ezeket a sorokat is, és minden beolvasott játéknév esetén írja a
standard kimenetre a játék nevét, azon gyerekeknek a számát, akiknek ez a játék a kedvence,
majd maguknak a játékot kedvelő gyerekeknek a neveit is lexikografikusan növekvő sorrendben,
a példa kimenetben látható formátumban! Ha egy játék egyetlen gyereknek sem a kdevence, akkor
a „ Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |