|
|||
Kő, papír, ollóA fiúk és a lányok is úgy gondolják, hogy ők játsszák legügyesebben a kő-papír-olló játékot. Hogy eldöntsék, kinek van igaza, elhatározzák, hogy egy többfordulós versenyen döntik el ezt a kérdést. A neveiket tartalmazó cetliket egy nagy kalapba dobálják, s véletlenszerűen kihúznak közülük kettőt. Ha pontosan egy fiú- és egy lánynév szerepel a kihúzott cetliken, máris kezdődhet a játék. Ha nem így lenne, akkor nem kezdenek el játszani a kihúzottak. Akár volt játék, akár nem, a következő sorsolás előtt visszarakják a kihúzott cetliket a kalapba. Írjon programot, amely a standard bemenetről fiúk és lányok neveit olvassa be! Minden név mellett, tőle egy vesszővel elválasztva ott szerepel az az információ is, hogy fiúnévről vagy lánynévről van-e szó:
név A nevek felsorolását a kalapból kihúzott cetlik követik kettesével, soronként egy-egy névvel. A bemenet állományvégjelig (EOF-ig) tart. A programja írja a standard kimenetre a ténylegesen lejátszott partik párosítását a példa kimenetben megadott formában! Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2019.03.01. |