|
|||
SakkversenyA sakkjáték egyidős az emberiséggel. Már az ősember is készített feljegyzéseket a játszmáiról barlangja falára, bár azokból a vésetekből ember legyen a talpán, aki rekonstruálni tudja az egyes partikat! Nyugodjon meg, öntől sem ezt várjuk ebben a feladatban. Írjon programot, amely a standard bemenetről állományvégjelig (EOF-ig) sakkjátszmák adatait olvassa be! Egy-egy sor szerkezete a következő:
világos_neve
A világos_neve és a sötét_neve két sztring, amelyek a játékosok nevét írják
le, segítségükkel egyértelműen beazonosíthatók a sakkjátékosok. A világos_pontja és
a sötét_pontja a következő három sztring valamelyike: „ A programja számolja össze, hogy melyik sakkjátékos hány pontot gyűjtött a felsorolt játszmákban, majd írja a standard kimenetre az összegyűjtött pontszámok csökkenő sorrendjében a sakkjátékosok neveit a példa kimenetben megadott formában! Ha több játékos is azonos számú pontot gyűjtött volna, akkor ezeknek a játékosoknak a neveit lexikografikusan növekvő sorrendben sorolja fel! Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |