|
|||
Tippelős játékStan és Pan tippelős játékot játszanak. Stan gondol egy számra 1 és 10 között, Pan pedig tippel, hogy mi lehet ez a szám. Stan minden tippelés után jelzi, hogy Pan tippje túl nagy, túl kicsi, vagy eltalálta a számot. Miután lejátszottak pár kört, Pan gyanakodni kezdett, hogy Stan csal: megváltoztatja a számot Pan tippelései között. Hogy előkészítse a Stan elleni vádjait, Pan feljegyezte néhány játék menetét. A feladatod, hogy eldöntsd, hogy az egyes játékmenetek alapján bizonyítható-e, hogy Stan csal. A bemenet specifikációja
A bemenet játékmenetekből áll. Minden játékmenetet tipp-válasz párok alkotnak. A tipp egy
olyan sor, amelyben egyetlen, 1 és 10 közé eső egész szám szerepel, míg a válasz egy olyan
sor, amelyben a „ A kimenet specifikációja
Minden játékra egyetlen sort kell a kimenetre írni, amely a „ Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |