Programozó versenyek

Bevezetés az informatikába, gyakorló feladatsor, 2016. október 26.

2016. október 26. 0:00 – 2016. december 23. 23:59

Feladat áttekintő

Bevezetés az informatikába, gyakorló feladatsor, 2016. október 26.

A
Aritmetikai műveletek #1
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
B
Aritmetikai műveletek #2
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
C
Aritmetikai műveletek #3
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
D
Egészek átlaga #1
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
E
Egészek átlaga #2
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
F
Egészek átlaga #3
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
G
Egészek minimuma #1
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
H
Egészek minimuma #2
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
I
Egészek maximuma #1
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
J
Egészek maximuma #2
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
K
Legnagyobb közös osztó
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
L
Relatív prímek
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
M
Prímteszt
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
N
Osztályozás #1
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
O
Osztályozás #2
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
P
Osztályozás #3
  Programozási nyelvek: ANSI C, ANSI C '99, C++
Pontszám: 1
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2018.03.19.