|
|||
Mit játsszunk?Nagyobb baráti összejöveteleken mindig feldobja a hangulatot, ha van az ember közelében valamilyen társasjáték. Na de melyiket készítsük elő, melyikkel fog játszani a társaság? Ez bizony nem egyszerű kérdés. Hogy megkönnyítse a saját dolgát, a következő találkozó előtt megkéri a barátait, hogy mindegyikük nevezze meg kedvenc társasjátékát. Az eredmények ismeretében már csak annyi dolga lesz, hogy előkészítse a társaság tagjai által leginkább favorizált játékokat. Írjon programot, amely a standard bemenet soraiból személyek nevét és az adott személy által leginkább kedvelt játék nevét olvassa állományvégjelig (EOF-ig), soronként egyet-egyet! A sorok alakja a következő:
személy_neve A programja összegezze, hogy melyik társasjáték hány személynek a kedvence, és ezek alapján írja a standard kimenetre ábécérendben, lexikografikusan növekvő sorrendben a legkedveltebb társasjátékok neveit, soronként egyet-egyet! A kiírt társasjátékok mellett tüntesse fel az azokat kedvelő személyek neveit is ábécérendben, lexikografikusan növekvő sorrendben a példa kimenetben megadott formában! Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |