|
|||
Ez gyerekjáték lesz!A gyerekek számára mindig nagy kihívás a számok felismerése. Vannak számok, amelyeket könnyebben felismernek és könnyen beazonosítanak, és vannak olyanok, amelyeket nem. Ebben a feladatban a bemenet első sora egy pozitív egész számot tartalmaz, N-et, amely azoknak a számoknak a darabszámát adja meg, amelyeket egy vizsgálat alá vont konkrét kisgyerek már felismer. A következő N sorban ezeknek a számoknak az értéke és betűkkel leírt alakja szerepel a következő formában:
szám A következő sor egy újabb pozitív egész számot tartalmaz, M-et, amely azt írja le, hogy hány darab számról szeretnénk eldönteni, hogy felismeri-e őket a kísérletbe bevont kisgyerek. Az ezt követő M sorban soronként egyesével következnek a felismerésre váró számok. A programja írja a standard kimenetre a felismerendő számokat szám formában, ha azokat a kisgyerek nem ismeri fel, vagy szöveges alakban, ha ismeretei alapján meg tudja nevezni őket! A kimenetben minden számot (szövegesen vagy szám alakban egyaránt) külön sorba írjon a példa kimenetben megadott formában! Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |