|
|||
A kutyafáját!„A kutyafáját!” – halljuk sokszor a mondást. De belegondoltunk-e valaha is, hogy miért pont a fáját? Miért nem valami más holmiját? Ebben a feladatban megadjuk önnek a lehetőséget, hogy a kutya más játékaival is foglalkozhasson egy kicsit: a csontjával, a labdájával vagy éppen a gumikacsájával. Írjon programot, amely a standard bemenetről állományvégjelig (EOF-ig) soronként egy kutya nevét és kedvenc játékait olvassa be! A bemenet egy sorának a felépítése a következő:
kutya_neve A programjának meg kell határoznia, és a standard kimenetre kell írnia lexikografikusan növekvő sorrendben mindazoknak a játékoknak a megnevezését, amelyek kettőnél több kutyának a kedvencei. Az ilyen játékok esetében a játékot kedvelő kutyák nevét is jelenítse meg lexikografikusan növekvő sorrendben a példa kimenetben látható módon! Példa bemenet
A példa bemenethez tartozó kimenet
|
|||
Debreceni Egyetem, Informatikai Kar, v. 2024.09.30. |